четвер, 23 березня 2023 р.

Відкритий урок з виробничого навчання

 Згідно плану індивідуальної роботи майстрів виробничого навчання Інни МАЦЬОПИ та Андрія ЧЕРВОНОГРОДСЬКОГО на базі радіомонтажної майстерні в Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки 23 березня 2023 року був проведений відкритий урок з виробничого навчання з професії: «Радіомеханік з обслуговування та ремонту радіотелевізійної апаратури» на тему: «Виготовлення підсилювача звуку».

Метою уроку було навчити учнів послідовності створення підсилювачів звуку на інтегральній мікросхемі ТЕА 2025 В, а також розвивати професійне логічне мислення здобувачів освітніх послуг та вміти аналізувати навчальний матеріал.

Розпочався урок з перевірки залишкових знань учнів коротким опитуванням попереднього матеріалу та представленням творчих проектів здобувачів освіти розміщеними на універсальній онлайн - дошці Padlet за допомогою підготовлених мультимедійних презентацій та творчих робіт (виготовлених власноруч). Після чого учні зіграли в гру «Хороші друзі» маючи змогу трішки підбадьоритись та активізуватись.
Наступним етапом було вивчення нової теми за допомогою мультимедійної презентації, роздаткового матеріалу та відеоролика (знятого власноруч) - для мотивації учнів навчитися працювати з інтегральними мікросхемами та послідовності виготовлення підсилювача звуку.
Згідно плану уроку виробничого навчання учням та запрошеним гостям було запропоновано взяти участь в електронному анонімному опитуванні (створеному за допомогою платформи Google - форми).
Наприкінці уроку заступник директора з НВирР Галина ПИСАРЕВСЬКА вручила подяку здобувачу освіти групи №7 – ПЕНТЕЛЕЙЧУКУ Іллі за участь у Всеукраїнській конференції: «Роль центрів кар’єри у професійній освіті – наші спільні здобутки», яка проходила в м. Києві у рамках реалізації програми «Підтримка кар’єрного консультування закладами професійної (професійно-технічної) освіти програми EU4Skills»: «Кращі навички для сучасної України».
На уроці виробничого навчання панувала атмосфера співпраці, позитиву, взаєморозуміння, а психолого-педагогічна атмосфера уроку сприяла максимальному засвоєнню учнями нового навчального матеріалу.

Немає коментарів:

Дописати коментар